Гарантія та Сервіс

ОФІЦІЙНА ГАРАНТІЯ ВІД ВИРОБНИКА

По можливості всі грилі та інше складне обладнання збирається та встановлюється нашими спеціалістами. Якщо такої можливості немає, ми наполегливо просимо Вас ПОКРОКОВО ДОТРИМУВАТИСЬ ІНСТРУКЦІЇ ПО СКЛАДАННЮ  обладнання, а перед початком експлуатації обладнання уважно ОЗНАЙОМИТИСЬ З ІНСТРУКЦІЄЮ ПО ЕКСПЛУАЦІЇ (в ній викладена вся необхідна інформація) та використовувати обладнання лише за цільовим призначенням.

Всі товари, представлені на нашому сайті, мають сертифікати якості від виробника і, за звичай, на них діє гарантія від виробника, яка на кожний товар є індивідуальною, і має досить довгі терміни. Гарантія від  виробника діє на грилі та інше технічно складне обладнання. На всі інші товари розповсюджується гарантія 1 рік від дня покупки.  Якщо протягом гарантійного строку покупець знайшов недолік в товарі, то він може заявити продавцю (виробнику) вимоги, встановлені  ч. 1 ст. 8 Закону «Про захист прав споживачів».

ГАРАНТІЙНИЙ ВИПАДОК

Гарантійним випадком вважається усунення дефектів або заміна деталей, які зносились з вини виробника. Після виставлення рекламації спеціаліст нашого сервісного відділу складає офіційний висновок про гарантійний випадок.

Для забезпечення гарантійного випадку необхідно надати:

  • Документ про покупку товару
  • Серійний номер (для гриля або іншого технічно складного обладнання)
  • Фотофіксацію несправності

 

Всі затрати стосовно передачі обладнання на гарантійний ремонт (доставка обладнання або запчапстин) покриває покупець.

Гарантійний ремонт не розповсюджується на наступні випадки:

  • Порушення інструкції з експлуатації або несвоєчасне технічне обслуговування
  • Механічні пошкодження обладнання
  • Виконання самостійного ремонту або переобладнання виробу
  • Використання обладнання не в побутових, а в комерційних цілях

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Ми надаємо сервісне обслуговування всім нашим клієнтам. Чистка, регулярний огляд, усунення технічних несправностей — навіть після закінчення гарантійного строку.

Плановий технічний огляд газових грилів рекомендується проводити два рази на рік: на початку сезону і в кінці. Своєчасна діагностика допоможе виявити можливі несправності, і таким чином, суттєво продовжить строк служби Вашого обладнання.

Ми пропонуємо Вам сервісне обслуговування грилів та інших технічно складних виробів, до якого входять наступні комплексні роботи:

  • загальна діагностика всіх комплектуючих
  • дотяжка болтів корпусу, заміна змінних елементів та усунення незначних недоліків
  • чистка внутрішніх стінок гриля й деталей відт жирових відкладень паром високї температури
  • полірування зовнішньої частин корпусу спеціальними засобами, що допомагають зберегти бездоганний вигляд і продовжити строк використання.

 

Вартість сервісного обслуговування нашими спеціалістами складає 3% від актуальної роздрібної вартості Вашого гриля. Виїзд спеціаліста за Вашою адресою сплачується окремо. Кожний вид сервісних робіт Ви можете замовити окремо, вартість уточнюйте у менеджерів за телефонами +38 (095) 111 99 22, +38 (063) 917 99 22 (щоденно з 10-00 до 20-00).

Ремонт грилів та заміна комплектуючих

При виникненні будь-яких несправностей в обладнанні Ви можете звернутись до нас. Після огляду Вашого обладнання і проведення технічної діагностики наші спеціалісти визначають складність несправності і точну вартість ремонту.

Навіть після закінчення гарантійного строку Ви будете впевнені у Вашому обладнанні.

 

 

    м. Київ, вул. Здолбунівська 7г

    Пн-Сб: 10:00 - 18:00, Вс: вихідний