Гарантія та Сервіс

ОФІЦІЙНА ГАРАНТІЯ ВІД ВИРОБНИКА

По можливості всі грилі та інше складне обладнання збирається та встановлюється нашими спеціалістами. Якщо такої можливості немає, ми наполегливо просимо Вас ПОКРОКОВО ДОТРИМУВАТИСЬ ІНСТРУКЦІЇ ПО СКЛАДАННЮ  обладнання, а перед початком експлуатації обладнання уважно ОЗНАЙОМИТИСЬ З ІНСТРУКЦІЄЮ ПО ЕКСПЛУАЦІЇ (в ній викладена вся необхідна інформація) та використовувати обладнання лише за цільовим призначенням.

Всі товари, представлені на нашому сайті, мають сертифікати якості від виробника і, за звичай, на них діє гарантія від виробника, яка на кожний товар є індивідуальною, і має досить довгі терміни. Гарантія від  виробника діє на грилі та інше технічно складне обладнання. На всі інші товари розповсюджується гарантія 1 рік від дня покупки.  Якщо протягом гарантійного строку покупець знайшов недолік в товарі, то він може заявити продавцю (виробнику) вимоги, встановлені  ч. 1 ст. 8 Закону «Про захист прав споживачів».

ГАРАНТІЙНИЙ ВИПАДОК

Гарантійним випадком вважається усунення дефектів або заміна деталей, які зносились з вини виробника. Після виставлення рекламації спеціаліст нашого сервісного відділу складає офіційний висновок про гарантійний випадок.

Для забезпечення гарантійного випадку необхідно надати:

  • Документ про покупку товару
  • Серійний номер (для гриля або іншого технічно складного обладнання)
  • Фотофіксацію несправності

 

Всі затрати стосовно передачі обладнання на гарантійний ремонт (доставка обладнання або запчапстин) покриває покупець.

Гарантійний ремонт не розповсюджується на наступні випадки:

  • Порушення інструкції з експлуатації або несвоєчасне технічне обслуговування
  • Механічні пошкодження обладнання
  • Виконання самостійного ремонту або переобладнання виробу
  • Використання обладнання не в побутових, а в комерційних цілях

 

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Ми надаємо сервісне обслуговування всім нашим клієнтам. Чистка, регулярний огляд, усунення технічних несправностей — навіть після закінчення гарантійного строку.

Плановий технічний огляд газових грилів рекомендується проводити два рази на рік: на початку сезону і в кінці. Своєчасна діагностика допоможе виявити можливі несправності, і таким чином, суттєво продовжить строк служби Вашого обладнання.

Ми пропонуємо Вам сервісне обслуговування грилів та інших технічно складних виробів, до якого входять наступні комплексні роботи:

  • загальна діагностика всіх комплектуючих
  • дотяжка болтів корпусу, заміна змінних елементів та усунення незначних недоліків
  • чистка внутрішніх стінок гриля й деталей відт жирових відкладень паром високї температури
  • полірування зовнішньої частин корпусу спеціальними засобами, що допомагають зберегти бездоганний вигляд і продовжити строк використання.

 

Вартість сервісного обслуговування нашими спеціалістами складає 3% від актуальної роздрібної вартості Вашого гриля. Виїзд спеціаліста за Вашою адресою сплачується окремо. Кожний вид сервісних робіт Ви можете замовити окремо, вартість уточнюйте у менеджерів за телефонами +38 (095) 111 99 22, +38 (063) 917 99 22 (щоденно з 10-00 до 20-00).

Ремонт грилів та заміна комплектуючих

При виникненні будь-яких несправностей в обладнанні Ви можете звернутись до нас. Після огляду Вашого обладнання і проведення технічної діагностики наші спеціалісти визначають складність несправності і точну вартість ремонту.

Навіть після закінчення гарантійного строку Ви будете впевнені у Вашому обладнанні.

 

Обмін та повернення товару

Умови обміну та повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару.

  1. Придбання товару неналежної якості:

Згідно ст.8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.

Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:

а) взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

  1. Придбання товару належної якості, але якщо товар з якоїсь причини не підійшов покупцеві.

Згідно ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням , але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться, виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються протягом, але не пізніше семи днів.

Вимоги споживача про обмін або повернення товару розглядаються лише після уточнення інформації щодо прізвища замовника, номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих код, документа про покупку.

Вам буде відмовлено в заміні або поверненні товару, якщо :

  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту), порушена повна комплектація товару або інші умови гарантійного обслуговування;
  • відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару , або гарантійний талон.

Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар;

2) у разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця;

3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;

4) з метою запобігання негативних, для споживача наслідкам, щодо використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Покупець має право подати листа з рекламацією, використовуючи форму зворотнього зв’язку на сайті або на адресу електронної пошти grillshopinfo@gmail.com, вказавши причину та надавши її відповідний опис та фото. При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза сервісним відділом постачальника, після чого споживачеві надсилається висновок про недолік з рекомендаціями стосовно рекламації.

Витрати за доставку товару, що замінюється або повертається, бере на себе покупець. У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе інтернет-магазин.

Отримати кошти за повернений товар Ви можете за адресою м. Київ, вул.Здолбунівська, 7Г, ТЦ NOVUS, магазин GRILL SHOP або службою доставки «Нова Пошта».

    м. Київ, вул. Здолбунівська 7г

    Пн - Нд: 10:00 - 20:00