Умови обміну та повернення товару
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару.
Згідно ст.8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:
а) взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.
Згідно ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням , але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться, виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються протягом, але не пізніше семи днів.
Вимоги споживача про обмін або повернення товару розглядаються лише після уточнення інформації щодо прізвища замовника, номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих код, документа про покупку.
Вам буде відмовлено в заміні або поверненні товару, якщо :
Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар;
2) у разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативних, для споживача наслідкам, щодо використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
Покупець має право подати листа з рекламацією, використовуючи форму зворотнього зв’язку на сайті або на адресу електронної пошти [email protected], вказавши причину та надавши її відповідний опис та фото. При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза сервісним відділом постачальника, після чого споживачеві надсилається висновок про недолік з рекомендаціями стосовно рекламації.
Витрати за доставку товару, що замінюється або повертається, бере на себе покупець. У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе інтернет-магазин.
Отримати кошти за повернений товар Ви можете за адресою м. Київ, вул.Здолбунівська, 7Г, ТЦ NOVUS, магазин GRILL SHOP або службою доставки «Нова Пошта».
м. Київ, вул. Здолбунівська 7г
Пн-Сб: 10:00 - 18:00, Вс: вихідний